Nenäoperaatio 2014

Nenäpäivä idea sai alkunsa kun paikallinen kauppias (K-Market Ruokamestari) kysyi, että olisikos meillä mitään Nenäpäiväksi? Vastaukseni tässä kohtaa oli että ei.
Asia jäi kuitenkin mietityttämään niin paljon, että kävin kondiittoreiden luona ihmettelemässä mitähän jännää voisi keksiä.
Lopputulos oli punakka nenäinen munkki, eli Nenämunkki, jotka käsityönä valmistetaan ja pyöräytetään 4kpl rasiaan.
Näin kiva tapahtuma vaati myös uutta makua, joten lisäsimme munkkitaikinaan hieman appelsiinia ja rahkaa, jotta saataisiin erilaisen herkullinen maku.
Tämän jälkeen vasta otin johtajan puhutteluun miten osallistuttaisiin siihen pääpointtiin, eli hyväntekeväisyyteen. Saatiin sovittua, että myynnistä menee 10% suoraan hyväntekeväisyyteen.

Nyt kun myyntimäärät ovat selvillä, niin hymyissä suin haluankin kertoa teille, että saatiin myytyä kolmessa viikossa 9200 kpl neniä, eli 2300 rasiaa, täten lahjoitamme Nenäpäivän hyväntekeväisyyskohteisiin 400€. Mielestäni ihan hyvä suoritus lähileipomolta Heinolasta, joka haluaa tehdä hyvää herkuilla!

HYVÄÄ NENÄPÄIVÄÄ KAIKILLE!